اینجا ، رویاتو بساز :)

روش های برای مطالعه ...

پنجشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ


📚 روش های برای مطالعه :

✅خواندن بدون نوشتن :  مطالعه فرآیندی فعال و پویا است و برای نیل به این هدف باید از تمام حواس خود برای درک صحیح مطالب استفاده کرد . باید با چشمان خود مطالب را خواند ، باید در زمان مورد نیاز مطالب را بلند بلند ادا کرد و نکات مهم را یادداشت کرد تا هم با مطلب مورد مطالعه درگیر شده و حضوری فعال و همه جانبه در یادگیری داشت و هم در هنگام مورد نیاز ، خصوصا قبل از امتحان ، بتوان از روی نوشته ها مرور کرد و خیلی سریع مطالب مهم را مجددا به خاطر سپرد.

✅ خط کشیدن زیر نکات مهم : این روش شاید نسبت به روش قبلی بهتر باشد ولی روش کاملی برای مطالعه نیست چرا که در این روش ، بعضی افراد به جای آنکه تمرکز و توجه بر روی یادگیری و درک مطالب داشته باشند ذهنشان معطوف به خط کشیدن روی نکات مهم میگردد . حداقل ، روش صحیح خط کشیدن زیر نکات مهم به این صورت است که ابتدا مطالب را بخوانند و مفهوم را کاملا درک کنند و سپس زیر نکات مهم خط بکشند نه آنکه در کتاب دنبال نکات مهم بگردند تا زیر آن خط بکشند.

@roya_to_besaz

09901138001

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۰۱
پویا بارانی

نظرات  (۲)

۰۱ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۳۲ هانیه انفرادی
استااااااااددددد سلام 

مطالبتون عالیه;-)

مث مشاورهاتون و حرفای انرژی بخشتتون :-)
  

۰۱ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۳۱ هانیه انفرادی
استااااااااددددد سلام 

مطالبتون عالیه;-)

مث مشاورهاتون و حرفای انرژی بخشتتون :-)
  

پاسخ:
نظر لطف شماست 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی