اینجا ، رویاتو بساز :)

5شغل پرطرفدار آینده ...

دوشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۷:۰۰ ق.ظ


💼 با گسترش زندگی دیجیتالی ، خطر و احتمال سرقت اطلاعات و شکسته شدن حریم شخصی افراد نیز افزایش پیدا کرده است . به همین خاطر افرادی که دارای توانایی و دانش لازم در زمینه ارتقای امنیت در حوزه آی تی و حفظ حریم امن شرکت ها ، کسب و کارها و حتی افراد باشند ، از شانس بیشتری برای یافتن شغل مناسب و پردرآمد برخوردار خواهند بود .
 
1️⃣. 👩‍🎓👨‍🎓مشاوران اطلاعات شخصی  و سازمانی به صورت دیجیتال : این مشاوران نقاط آسیب‌پذیر یا در واقع حفره های امنیت شخصی و سازمانیی را شناسایی و راه های پرکردن آن ها را آموزش می دهند . 

2️⃣. 👩‍💻👨‍💻متخصصان گردآوری اطلاعات شخصی به صورت دیجیتال :  این افراد می توانند مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها ، نرم‌افزارها و سخت‌افزارها را بکارگیرند و در مدیریت و استفاده از آن ها به اشخاص حقیقی و حقوقی سرویس دهند .
 
3️⃣. 👨‍🏫👩‍🏫روانشناسان متخصص حوزه زندگی در عصر ارتباطات:  تا به حال خیلی شنیده ایم که زندگی در دوران دیجیتال و استفاده از ابزارهای ارتباطاتی مانند گوشی های تلفن همراه هوشمند و تبلت ها و... در کنار فوائد و لذت هایی که دارد، عوارض روحی و روانی زیادی هم به دنبال می آورد. همین عوارض و بیماری های ناشی از آنها، گروهی از مشاوران و روانشناس ها را بوجود آورده که مشخصا بر روی مدیریت این آسیب ها و رفع آن ها کار می کنند. 
 
4️⃣. 👨‍⚖️👩‍⚖️مشاوران نوآوری و خلاقیت:  فشرده تر شدن رقابت در بازارهای مختلف و دشواری کسب سود، بسیاری از کمپانی ها و سرمایه گذاران بزرگ دنیا را بر آن داشته است تا هزینه های فراوانی صرف نوآوری در تولید محصولات و خدمات کنند. به همین خاطر در آینده نه چندان دور حضور یک مشاور نوآوری در هر مجموعه‌ای الزامی خواهد بود.
 
5️⃣. 🏘معماران استارتاپ ها:  نوآوری ها و خلاقیت ها تنها به تولید محصولات جدید و خدمات جذاب خلاصه نمی شود، ساماندهی خلاقانه ساختار سازمانی و بازتعریف روند کار در کمپانی ها نیز از جمله مواردی است که صاحبان کسب و کار در آینده بیشتر به آن توجه خواهند کرد. این کارشناسان در واقع سلسله مراتب و روندهای کاری را در شرکت‌ها و سازمان ها به گونه ای تعریف می کنند که زمینه برای نوآوری و ابداعات فراهم شود.

با تشکر از جناب دکتر خانی ( دکترای اقتصاد و استاد مدیریت استراتژیک)

@roya_to_besaz
09901138001
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۳
پویا بارانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی